Det sägs att man ska följa sitt hjärta..

..men hur vet man att det är rätt?
Nog är det allt en bra fråga det där, finns nog inga rätt & fel svar på frågan utan man får helt enkelt göra det som känns bäst just då.. För vågar man inte så vinner man inte!
Äh, vafan det får bära eller brista!

Känns som min värld är lite upp och ner just nu, jag mår bra och är pepp som tusan men en del tankar tynger mig och det gör att jag blir lite virrig & vimsig.. en helt vanlig dag i Fröken Romppainens värld med andra ord! :) Så egentligen är det ju inte värre än vanligt, eller? :)

Dom senaste dagarna har varit riktigt lata, känt mig matt i kroppen och haft huvudvärk så har kurerat mig i förebyggande syfte.. för jag ska minsann inte bli sjuk igen, jag vägrar! Alla verkar dock vara sjuka & krassliga för tillfället men som sagt jag ska hålla mig frisk, om det så innebär att jag ska sitta inspärrad hemma.. haha! :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu? Nej, myser nog ner mig i soffan och kikar på tv.. fast det enda som visas här hemma är ju sport, just ikväll hockey, så inte så lockande.. kanske slår på en film istället! :)

Förövrigt älskar jag Lady Gagas låt, Born this way.. och den här covern är minst lika bra! :) Lyssna!

Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: