Vända tillbaka..

Den senaste veckan har varit helt upp och ner och då menar jag inte med känslor, nejnej.. jag har vänt på dygnet helt, sena nätter och långa sovmornar! Jag blir galen på mig själv, kommer verkligen inte i säng i tid och ännu värre jag kommer inte upp i tid heller, måste ta och skärpa mig och vända tillbaka dygnet och sluta vara en nattuggla!


Ska ta och göra mig lite frukost, en väldigt sen sådan då det är dags för lunch egentligen. Hungrig som en varg är jag alla fall! :) Tror minsann jag ska ta och äta lite gröt till frukost och sen ge mig ut på en promenad, ska bara byta ut musiken i mobilen och komma på vart jag ska gå.. :)


Vart man än läser så ser man hur duktiga folk är och tränar, jag vill också ha den motivationen.. Skicka hit lite nu! ;D Nej, slita mig härifrån.. ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: