Uttråkad, rastlös & kluven..

...men känner fortfarande en sån glädje och positivitet inom mig! :) Men det där med kluven känner jag efter en sak som hände för nån vecka sen, som gjorde mig riktigt besviken och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. en ursäkt skulle sitta på sin plats men tror tyvärr inte att den där vänskapen kommer bli som den var förut, tyvärr!


Jag har bara varit hemma den här lördag kvällen, uttråkad och rastlös som tusan.. drog med syster ut på en promenad i snön för en stund sen för lite friskluft har man ju aldrig dött av! :) Ganska skönt att bara vara hemma för en gång skull, men som sagt jag blir så rastlös.


Ska nog ta och kika på en film, eller nåt.. är inte alls trött så sova lär det inte bli på ett tag alla fall! :) Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: