Uppe med tuppen!

Herregud, när lockan ringde i morse gick ögonen i kors på mig.. var länge sen jag hade klockan på sex, tröttare än tröttast var det bara att vacker kliva upp ur den varma sängen och pallra sig ner i tvättstugan. Som jag för övrigt bokat frivlligt klockan sju idag, mest för min egen skull men när klockan ringde i morse hade jag lätt kunnat stängt av den, vänt på mig och somna om. Haha! Jag tog mig upp och här sitter jag och gäspar och väntar på att första maskinerna ska bli klara, ska ta och göra lite frukost så kanske man piggnar till.

När allt hänger på tork sen ska jag ge mig ut på en promenad tänkte jag, bara det inte är så kallt ute. Inte kikat på termometern än, det visar sig.. är väl bara att ta på sig en extra tröja om inte annat :)

Frukostdags då, hörs lite senare! :) ♥

Kommentarer
Catta

Om du har lust så finns en Reward till dig i min blogg.

http://cattastrofcatt.blogspot.com/2011/01/en-award.html

2011-01-28 08:56:22
URL: http://www.cattastrofcatt.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: