Tio timmar

Vaknade för en stund sen, efter tio timmar sömn.. trots förkylningen i kroppen känner jag mig pigg & utvilad! :) Försöker bara hitta motivationen till att göra nåt nu, frukost till och börja med sen tänkte jag faktiskt ta en promenad i solen som skiner idag. Härliga vinter dag!


Helgen har varit kanon, fredags tog jag det bara lugnt med Jenny, Jocke, Dagge & Hjulle.. äventyrade till Västerås. Lördagen blev det lite alkohol med trevligt sällskap hemma hos Marre, blev utgång på GM.. men det sög ju som vanligt tyvärr!

Gårdagen var mest seg, tillbringade nästan hela söndagen på Ringvägen.. inte så ovanligt! :) Sen hann jag bara komma hem så ringde min bror och ville att jag skulle komm dit, slängde på mig kläderna och gick dit en sväng. Trevligt!


Ska ta och röra min rumpa härifrån, magen vrålar efter frukost! :) Ha en bra dag. Pöss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: