Tidig kväll!

Efter en sväng i Hedemora för fördelsedagsfirande är jag nu hemma igen, har varit en stund.. Hunnit lka mästerkock och fått lite middag i magen till och med.. Panerad Rödspätta, potatis & nån god sås.. mumma! :)

Sitter och funderar på att ta en riktigt tidig kväll, då jag bokat tvättstuga tidigt imorgon bitti.. känns skönt att ha de avklarat på förmiddagen och innan helgen kommer, så kan  man göra nåt annat skoj på eftermiddag. Kvällen erbjuder alla fall film soffmys med sällskap! ;)

Funderar på att se en film och krypa ner i sängen, med risk för att somna mitt i filmen och tidigare än tidigast men vad gör det om hundra. Haha! :) Frågan är bara vilken film, blir nog nån av dom nya jag har..  fast vet inte vilken än, det visr sig.

Natti på er! :) ♥


Hoppas ni haft en bra dag! Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: