Städning & Födelsedagsfirande..

Hejhej! :) Onsdag idag, dagarna springer iväg fast jag inte gör nån direkt nytta om dagarn. Mer än att gosa bebi, umgås med Sandra och ja bra myser omkring. Ge mig ett jobb! :) Tog tag i städningen och disken här hemma för att få tiden att gå, skull tvtta men det var bokat så får ta det imorgon bitti istället :)

Ska t och försöka få i mig lite lunch, ta pillret för magen och invänta pappa.. när pappa kommer fån jobbet åker vi till Hedemora och firar syster som fyller år idag. Grattis till henne! :)


Hade en hemskt tanke i mitt huvud igår, gick och la mig tidigt för att sova bort den.. och tro det eller ej, det funkade! :) Jag vaknde på strålande humör & blev på ännu bättre humör! ;D Wiihoo! :)


Dags för lunchen! Ha en bra dag! Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: