Sööööndag!

Igår var en riktigt kämpig dag, bakfyllan hängde kvar i stort sett hela dagen och tro det eller ej men jag känner mig fortfarande matt i kroppen. Det kostar att ligga på topp! :)

Så igår blev det inte nån utgång, så GM fick vara.. hade inte pallat av e utgång, det fanns inte orken till. Jag umgicks med Jenny & Linda istället, nykter och städa. Jag & Jenny käkade på IP, Linda kom dit och sen åkte vi runt lite.. och hjälpte Freddy upp ur diket typ, tiden sprang iväg och jag var hemma efter tre i natt.. Lite senare än planerat. Somnade som en stock när jag la mig och sov tio timmar! :) Fint det!

Har nyss käkat lite lunch, väntar på att Sandra ska höra av sig.. så blir väl en kväll på Ringvägen antar jag! :) Inte allt för ovanligt, haha! :) En dusch på det här..


Ha en bra dag! Pöss ♥


Never give up on something you can't go a day without thinking about..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: