Snabbvisit!

Uppe med tuppen idag, skönt att komma upp i tid idag också trots att jag hade riktigt svårt att sova inatt.. var på tok för varmt i mitt rum, så lång och vred på mig till klocka var runt halv två. Trodde aldrig jag skulle lyckas komma upp vid halv åtta i morse men det var inga problem det inte :)

Gick upp, käkade frukost & duschade.. sen åkte jag till Västerås med pappa och syster på snabbvisit. Pappa skulle bara hämta sin telefon som varit på lagning och vi passade på att äta lunch när vi ända var där och det var lunchdags. Var hemma vid tolv redan, som sagt det var en snabbvisit! :)

Sitter och försöker hitta orken till att ta mig en långpromenad, solen skiner och det är perfekt väder för en promenad men är samtidigt riktigt trött och sugen att ta mig en powernap. Fast en promenad piggar nog också upp? :) Gäller bara att ta sig i kragen!

Känner mig förresten lite extra rund & glad, åt nyss världens godaste vaniljsemla! Mumma! :)


Ha en bra dag! :) Pöss ♥


Mitt lilla huvud spelar mig ett spratt, men vad gör det när jag känner mig så glad? :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: