Skiner som solen! :)

Idag är en underbar dag och jag är på stråååålande humör, och som rubriken lyder så skiner jag nog lika mycket som solen utanför fönstret! :) Härliga fredag!

Torsdag igår och som jag skrev så hade jag tvättstuga och gick upp med tuppen, var tröttare än tröttast redan vid 11 och hade tänkt vila lite men Sandra ringde och jag följde med för lunch på Kina. Trevligt! Gick med hem till henne sen och som vanligt inbjuder hennes soffa alltid till n powernap, så somnade som två stockar i varsin ände :) Haha!

På kvällen, eller ja det blir ju natten blev det film & soffmys med sällskap! ;) Så mysigt! Tack för sällskapet! Var inte hemma förrän vid fem i morse, lagom till pappa gick upp till förmiddags skiftet.. han titta lite underligt på mig! :) Dansade raka vägen till sängen, tröttare än tröttast!

Vaknade för en stund, försökt tvinga mig själv till att somna om men omöjligt.. jag skulle ju ta sovmorgon idag men icke! :) Får powernapa en stund på eftermiddag för att orka med kvällen, för ikväll blir det minsann party med min bättre hälft Jenny! Skoj! :)


Nu ska jag äta en sen frukost, eller ja inte sen för mig då jag nyss vaknade men ja ni fattar! :) Ha en bra dag! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: