Seg dag!

Känns som klockan är kväller, men klockan är ju bara fem snart.. känns som jag varit vaken på tok för länge, kanske för att jag för en gång skulle gic koch la mig tidigt igår och kom upp i tid idag. Vaknade efter klockan nio efter nästan tolv timmars sömn, inte illa! :) Pigg & utvilad var jag när jag vaknade men lyckades somna på soffan en stund efter lunchen, haha.. som vanligt! :)

Dagen har inte varit allt för händelserik.. kanske därför man känner sig trött, skulle ha tagit en promenad i solen när den kikade fram men då hade man väl slagit ihjäl sig eftersom det ska vara så jäkla halt ute! Har några filmer jag inte sett, ska nog sätta igång en och kika på och vänta på att Jenny får upp morrhåren och vi kan ses en sväng! :) Så Jenny, upp med morrhåren nu! ;D


Filmdags! Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: