Så var den här dagen slut..

Så var den här dagen slut också, vad har man gjort idag då? Inte mycket faktiskt.. promenerat, handlat & träffa Sandra & Saga. Som mina dagar brukar se ut med andra ord, haha! :)

Ska försöka komma i säng i tid idag, borde nog egentlign redan ha krypit ner men är vaken en stund till.. bara jag somnar före klockan tre så är jag nöjd :) Måste som sagt, vända tillbaka dygnet.

Förstår inte riktigt, jag är sugen på nånting hela tiden.. skulle kunna äta en hel ko och ändå vara sugen på nåt, nejdå så illa är det inte men har ett sug efter nånting hela tiden.. blir galen på mig själv! Åh, nej jag är inte gravid så inga kommentarer om det tack! :)


Förresten, Jenny.. hon är en klok kvinna hon! :) Man ska inte feg, man måste satsa lite för att vinna.. kloka od från en klok kvinna! :) Tur att hon tjatar lite på mig så det händer nåt, haha! Du är bäst! ♥


Nej, byta om, borsta tänderna och hoppa i säng kanske? Natti ♥


Kommentarer
jenny

Haha, SÖTNÖT! :) Ja man måste tjata på dej lite ibland;) hihihih.. Men vill ju bara hjälpa dig på traven;) Som sagt man måste satsa för att vinna? ;)



Men du behöver inte känna dig ensam om att vara gottesugen hela tiden! :S Blä för det! bara för att man vill ändra på det så blir det värre! :( ;)

2011-01-12 23:35:43
URL: http://jenjar1987.bloggplatsen.se/
Sara

Ja, jag har lite svårt att inse saker och ting ibland.. tur du är där och tjatar lite! :) Tacksam för hjälpen! ;) Klart man måste stsa för att vinna!



Sen det där jäkla sötsuget.. måste bort! :)



2011-01-13 00:44:24
URL: http://sarar89.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: