Paaaarty! :)

Jajjemensan, frillan är plattad & sminket är på.. så nu är Fröken Romppainen redo för party! :) Faaast, nykter för min del.. tror det är det ända rätta & så lär jag lyssna på kroppen. Min mage mår värre än någonsin och alkohol skulle nog bara ställa till det ännu mera, så det ända rätta är att hålla sig nykter och städad! Får se om jag står ut hela kvällen, va tror ni? :)


Dagen har gått riktigt segt, trots att jag powernapat två timmar.. vaknade med ett ryck och trodde jag missat ljusparty och hela balletten men icke då.. var ju flera timmar kavr tills dess! Haha! :) Ska ta och leta fram nå kläder att ha å mig, alltid samma problem. Hela garderoben är full i kläder men jag har inget att ta på mig, konstigt det där! :)


Nej, das att sätta fart så man är där i tid! :) Ha en bra fredagkväll, imorgon får ni höra om mina bravader! Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: