Nytt år.. Nystart i bloggen! :)

Här har det inte hänt mycket, inte ett enda inlägg på evigheter och jag tror minsann nån saknar mina små tråkiga inlägg ibland? Haha! :)


Har faktiskt hänt en hel del sen jag skrev sist.. jul, kryssning, 50årsfirande & för att inte tala om nyår! :) Firade nyår med dom bästa, jag hade sjukt kul och en kväll att lägga bland minnena.. mina vänner, ni är dom bästa! ♥ En nyårspuss lyckades man få också, lite oväntat sådär! ;D Nåt annat som jag har son minne från nyårsafton är två rivmärken som pryder min hals.. jag skrattar bara åt det och åt dig, haha! :) Här har du inget att hämta ska du veta..

Känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men är trött nu och funderar på att krypa ner och kolla nåt avsnitt OC och sova i tid idag.. i tid för att vara jag :) Lovar att jag ska tag i bloggadet igen, för jag tycker det är kul och blogga.. ett nytt år och en nystart i bloggen! Vad sägs som det?


Sov gott på er! :) Natti!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: