Lunch & powernap!

Trots att jag nattugglade inatt så kom jag upp med tuppen imorse, har jag lyckats bli morgonpigg tro? :) Man kan ju hoppas alla fall, jobbigt när man sover bort hela dagarna. Vaknade redan vid sju i morse men låg kvar till åtta, så skönt att mysa under duntäcket..

Gick upp gjorde mig redo för dagen och fäljde med pappa och skjutsa Sandra och passade på att handla samtidigt. Dagens syslor gjorda innan klockan 11, inte illa! :) Nu är jag dock lite trött i mössan och funderar på att slänga ihop lunchen och ta mig en powernap sen, för ikväll är det ju ljusparty/party hos Johanna med flickorna.. kul! :)

Efter gårdagens piruett är jag stelar än stelast, en promenad i solen idag är bara att glömma! Tyvärr. Dumt att ut och hurta så blir det ännu värre, får vila över helgen så hoppas jag på fint väder på måndag och en powerwalk då istället :)


Dags att fixa lunchen, magen vrålar efter käk! Ha en bra fredag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: