Lördag, hela dan..

Är riktigt trött i mössan idag, det är ju förstås självförvållatdå jag kom hem halv fem i morse efter äventyr med trevligt folk till Västerås i natt.. en hel del skratt och Jenny stod ju för en del av underhållningen och kan ni bevara en hemlighet? Jag tror minsann den där Fröken Järvistö hade en fickplunta undangömd nånstans, haha! :) Men säg inte att jag sagt nåt..;D Eller så kanske hon bara var trött eller nåt? Haha!

Kom nyss hem efter en sväng på Ringvägen, har fått min dagliga dos av bebisgos & skitsnack! :) Fint det! Ska ta mig en lite powernap innan det blir käk & fix för kvällen.. kvällen spenderas hemma hos Marre, umgås och dricka lite gott.. en perfekt lödag kväll om ni frågar mig! :)


Dags att powernapa, hörs sen! Pöss


Kommentarer
Anonym

HAhaha, DU är för go du Fröken Romppainen!!! :D <3 Loove U!! <3

2011-01-09 23:55:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: