Långpromenad & Fika..

Idag tog jag mig äntligen ut på en långpromenad och långpromenad kn man verkligen kallade, rundan blev lite över åtta kilometer.. phu, svettigt värre när jag kom hem men fytusan så skönt! :) Fast har nog lyckats sträcka mig i ljumsken eller nåt, halkade till men lyckades hålla mig på benen men har riktigt ont ljumsken och känner mig just nu som Agda 87, haha! :)

Kom hem för en stund sen, efter lunchen gick jag och fika på Ringvägen med Sandra, lilla Saga & Sofia.. trevligt värre! :) Spelade lite Wii och pratade en massa. 

Ska kika ett avsnitt av En fyra för tre men bara ett, så lätt att fastna och timmarna springer iväg. Idag blir det allt sängen tidigt, trött i mössan efter en dag på språng! :) Haha!


Ha en bra kväll vänner! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: