Helgen! :)

Jaha, så var det söndag igen och helgen är slut.. eller ja så gott som alla fall! :) Min helg har varit lugn och nyktert, riktigt skönt!

Fredagen var det ju ljusparty/party hemma hos Johanna, riktigt kul & trevligt men man blir riktigt trött av att umgås med fylla människor när man själv är nykter. Det går bra till en början men sen stiger ljudnivån och folket bli fullare och fullare men ändå rätt underhållande! :) Fick skjuts hem vid ett, somnade som ett litet barn när jag kom hem. Haha! :)

Lördagen, igår alltså.. äventyrade med flickorna, vi åkte till Västerås en sväng, käkade och kollade läget lite :) Ja, så hände det väl inte så jätte mycket mer.. var hemma vid halv två, tröttare än tröttast så kröp ner i sängen nästan direkt när jag kom hem.

I morse tog jag sovmorgon, gick inte upp förrän vid halv tolv.. inte sovit så länge på hea veckan, så riktigt skönt! :) Har ätit frukost för ett tag sen, funderar på att ta mig ut på en långpromenad nu när man kan gå ordentligt igen.. känner mig så seg i kroppen så det kanske skulle pigga upp lite :) Får se hur jag gör..


Vissa saker får mig att längta lite extra! ;)


Älskar Pinks nya låt, eller ja dom flesta av Pinks låtar är bra! :) Lyssna här!


Ha en bra söndag, pöss! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: