Heldag!

I morse gick jag minsann upp med tuppen och det hör inte till vanligheten om man heter Sara Romppainen, haha! :) Klockan ringde redan klockan sju i morse, men låg kvar ett tag för det var så varmt under täcket..

Anledningen till den tidig väckningenvar väl mes för att vända tilbaka dygnet och för att agera hembiträde på Ringvägen, alltså hjälpa Sandra med hundarna.. Vad gör man inte för att hjälpa till? :) Så hela min tisdag har jag tillbringat på Ringvägen.. powernapat, lunchat & kikat massa Rena Rama Rolf! ;) Haha!

Kom hem för en liten stund sen, nyss slängt i mig en kvällsmacka.. Lingongrova med ost, gurka & örtsalt.. så gott! :) Funderar på att ta en tidig kväll, är helt slut i kroppen och känner mig fortfarande lite matt så mcket sömn så man är pigg & alert snart! :)


Hoppas ni haft en bra dag! Natti & Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: