God morgon, eller?

Det är ju inte riktigt morgon nu men jag vaknadess, så ja godmorgon! :) Sovit som en prinsessa inatt, när jag väl somnade då såklart. Kattjäveln härjade ju på som fan och som vanligt, bet mig i tårna.. idag ska han strypa, haha! :) Nejdå, skulle jag aldrig kunna men han kanske blir lugnare om man hotar med det :)

Klocka ringde redan vid åtta men det var heltomöjligt att ta sig upp när man somnade vid fyra, så det där med att vända tillbaka dygnet går inte så bra för mig och nu är det snart helg igen och då kommer man inte i säng i tid heller.. Jaja, bara att gilla äget antar jag :)


Har inte så mycket planer för dagen, eller jo.. Måste träffa Jenny idag och såklart få min dagliga dos av Sandra & Saga. Ikväll blir det film med trevligt sällskap, mys! :)


Ska ta och slänga i mig nåt och äta, ja frukost blir det då.. se ta en promenad och handla lite. Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: