Glädje!

Jag drömde såna underbara drömmar inatt, vaknade med ett leende på läpparna och kände en sån glädje inom mig och känner fortfarande glädje inom mig! :) Underbara känsla!

Idag är det söndag, tråkiga söndagar.. Tycker alltid att söndagar är så långa och tråkiga, går nå så fruktansvärt segt också. Kanske för att man oftast är ligger i soffan och är bakis på söndagar, haha.. men Fröken har haft en lugn och nykter helg, så himla skönt! :) Bara tagit det lugnt, träffat vänner och haft myskväll hemma.

Nyss käkat tacosresterna från igår, så nu är min mage nöjd & glad för en stund :) Haha! Ska nog mysa ner mig i soffan och kika på lite tv och vänta på att Jenny hör av sig.. för det behövs ju en uppdatering från igår! :)


Kan förövrigt inte sluta lyssna på den här låten! :) Dom har gjort andra bra låtar också för den delen.. Örongodis! :)


Ha en bra söndag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: