Gårdagen.. :)

Vaknade och kollade ut genom fönstret, fytusan vilket väder! Snön vräker ner, tycker att det räcker med snö nu.. det är alldeles tillräckligt. Jag vill ha sommar, sol & värme nu..


Kvällen började med att jag, Jenny & Emelie käkade pizza ihop, trevligt & väldigt underhållande.. sen hämtade vi upp Marre och åkte mot Avesta, crusing! :) Slank ner nån öl med flickorna, och det var nog länge sen jag skrattade så mycket och hörde ordet skål.. :) Hela kvällen var rolig, tack alla för igår! :)

Sen finns det ju nåt som verkligen gjorde min kväll kanon, nyfikna nu? Haha! :)



Får se vad den här dagen erbjuder, inget alls planerat men slutar väl med en kväll på Ringvägen antar jag, haha! :) Ska ta och försöka få i mig lite frukost, en sen sådan sen ta tag i städningen.. mitt rum ser ut som ett bombnedslag just nu.

Ha en bra dag! Pöss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: