Gårdagen! :)

Igår var det ljusparty/party hos Johanna, jag hade bestämt mig innan att ta det lugnt. Alltså var nykter och städad, måste lyssna på kroppen och min mage hade nog inte klarat av en riktigt partykväll igår.
Hade riktigt skoj endå fast jag var nykter, fast fytusan så trött man blir och lyssna på en massa fulla människor.. så när klockan var vid ett ropade sängen på mig, så begav mig hem. Tack för skjutsen! :)

Efter ett par timmars sömn vaknade jag med tuppen i morse, hade gärna sovit fler timmar till men med tredje världskriget i magen var det bara att gå upp.. är riktigt trött på min bråkande mage just nu, så nån som har en till salu..? Hojta till!

Får se vad den här lördagen erbjuder och om magen samarbetar med mig, annars blir det nog en hemmakväll i min ensamhet för Fröken Romppainen. Tråkigt men sant! Dags att försöka få i sig nåt ätbart, magen kurrar!


Ha en bra dag! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: