Födelsedag & förkyld..

Hade en kanon bra födelsedag igår.. tack för alla blommor & presenter! :)

Vaknade dock igår morse med en förkylning från helvetet, kändes som jag hade feber men käkade frukost och tog två alvedon.. så lyckades överleva allt besök och fikande igår trots att jag var sjukt matt i pälsen. Kurerar mig för fullt, myser omkrng i mjukisbrallorna & dricker te. På ett sätt är det ganska skönt att bli riktigt förkyld för jag har gått och dragit på det här bra länge utan att det brytit ut, nu kanske jag blir av med det! Jag hoppas alla fall :)

Vaknade för en stund sen, tog en lång sovmorgon för att sova mig lite piggare tänkte jag, vet inte om jag lyckades men som sagt.. kurering pågår! :) Idag ska jag bara hålla mig inne, alla fall till kvällen så jag är pigg tills vi ska åka till Avesta.. Årets första crusing! :) Skoj! Hoppas på att det inte blir så kallt bara men verkar inte vara så kallt ute just nu alla fall, inte kikat på termomenten nånting idag.

Ska ta och göra iordning lite frukost, försöka hitta nån film och mysa ner mig i soffan! Ha en bra dag! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: