Äventyr & film..

Igår kändes det nästan lite som söndag för det råkade slinka ner några öl i onsdags och man könde sig kanske inte riktigt på topp igår, efter på tok för lite sömn.. Var mest hemma igår, tog en promenad med Jenny & Leija på kvällen och då bestämde vi oss för att åka på äventyr när Emelie sluta jobbet :) Skoj! :) Vi hamnade en sväng i Ludvika, käkade på Donken och pratade om gårdagen.. en hel del skratt, haha! :)

Sen skulle Emelie hem och sova, jag & Jenny kände inte riktigt för det så det blev film.. så nu har jag äntligen sett Avatar, bättre sent än aldrig? Haha! :) Tycker den var bra, fast blev lite trött på slutet och hade lite svårt att hålla ögonen..


Fredag idag då, vet inte riktigt vad fredagen och helgen erbjuder.. inga planer faktiskt men nånting hittar man nog på med flickorna skulle jag tro! :) En fika på eftermiddagen med Emelie alla fall, den har vi ju pratat om ett tag så är på tiden!


Ska ta och gör mig lite frukost, duscha & fixa.. ha en bra dag! :) Pöss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: