3 januari!

Godmorgon! :)
Har varit vaken ett tag, vaknade närmare bestämt redan vid halv sex idag men låg och drog mig till tio. Kikade lite OC och myste med katten. Har precis fått i mig lite frukost, sitter och försöker hitta orken till att städa & baka men hittar den inte riktigt, haha. Annars vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder, träffa Jenny eller Sandra kanske? :) Otippat va, eller inte! :)

Drömmer förövrigt en hel del konstiga drömmar nu för tiden, en del drömmar är helt underbara men vissa av dom är rätt otäcka och läskiga. Antigen vaknar jag med ett leende eller med tårarna brännandes bakom ögonen, sjukt jobbigt men som tur är så är det oftast underbara drömmar! ;D


Nej, ska försöka slita mig härifrån och göra nån nytta! Hörs sen, pöss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: