Varför ska man ha tur för?

Åh, trodde verkligen jag skulle klara mig från den här mördarförkylningen men icke. Varför ska man ha sån tur för? Turen har jag väl aldrig riktigt haft på min sida och inte den här gången heller.. Så för tillfället är min bästa vän nässpray & alvedon, vilket radarpar! :) Kurering på högnivå pågår här på Forsbackavägen, imorgon vaknar jag pigg & alert.. är vi överens? :)

Helgen har varit helt okej, i fredags var det bara en lugn hemmakväll med syster.. Fredagsmys på Forsbackavägen! :) Härligt! Gick och la mig rätt tidigt, ovanligt för Fröken Romppainen en fredag men riktigt välbehövligt.

Lördagen hade jag inga direkta planer men var lite partysugen, så det blev några öl hemma hos storebror med trevligt folk! :) Tack för igår! Vissa saker är bara så onödiga dock, tror vad du vill.. Jag kunde inte bry mig mindre! Skrattretande..

Idag har jag inte gjort allt för mycket, gick hem till storebror en sväng för att hämta min laddare och blev bjuden på mat och trevligt sällskap.. tacktack! :) Träffade Sandra & Saga en stund också.. min dagliga dos av Ringvägen! :) Haha!

Nu sitter jag här i bästa mjukisdressen och funderar på om jag ska krypa ner och sova bort mördarförkylningen eller om jag ska kolla klart på en film jag började titta på för ett tag sen.. Charlie St Cloud, hann se en klvart av filmen sen rann tårarna ner för kinden.. en perfekt film för Sara! :) Haha!


Sov gott! :) ♥

Kommentarer
Jenny

Det är bara å skita i folk som tror att dem har något att komma med när dem inte har det!



Och hoppas du vaknar Pigg och alert i morgon aldrig kul å vara sjuk :( <3



Jag måste oxå ta tag i den där filmen .. Men ikväll är jag nog för trött ;)



Love YOU <3<3<3

2011-02-13 23:07:38
URL: http://jenjar1987.bloggplatsen.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: