Sova?

Har gäspat sen klockan fyra idag, sov sjukt dåligt inatt.. vaknade ungefär en gång i timmen, blö! Kände mig inte alls på topp när jag vaknade men sova bort hela dagen funkar inte heller. Så gick upp vid tio, käkade frukost & sen begav jag mig till Ringvägen och träffade Sandra & Saga! :) Det är vad jag haft för mig idag..

Kom hem vid sex, har nyss ätit den godaste lasangen någonsin.. självklart när jag har gjort det! :) Haha! Sitter seriöst och funderar på att redan gå och lägga mig, ska ju upp med tuppen imorgon. Har en tid på sjukhuset redan halv nio, äntligen har jag lyckats få en tid och jag hoppas dom kommer fram till nåt vettigt. Sköterskan jag prata med idag trodde att det kunde vara gluten eller laktos jag inte tål.. jag håller tummarna för att det är inte nåt av det, utan bara en enkel magkatarr eller nåt. Håll tummarna!


Ska mysa omkring lite, kolla tv och sen krypa ner i sängen! Hoppas ni haft en bra dag. Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: