Sova länge!

Godmorgon!
Stängde av mobilen igår när jag gick och la mig för att inte störas och för att sova tills jag vaknade av mig själv, sova igen några förlorade timmar. Hur gick det då? Sov som en prinsessa gjorde jag men vaknade redan klockan åtta, pigg & alert.. sovmorgon, icke! :) Försökte tvinga mig själv att sova vidare men det var omöjligt, så var lika bra att pallra sig upp.

Har som sagt inte så mycket planer alls idag, bara kvällen.. så ska nog bara ha en hemmadag för mig själv, pajsa omkring och göra mest ingenting! :) Skönt! Ta tag i tvätten också, men det går undan.. kan ju vara skönt att ha nåt att ta på sig imorgon när det är utgång på schemat, pepp & taggad som tusan! :)

Nej, nu ska jag försöka få i mig lite frukost och slå på en film innan tvätten anfaller! :) Ha en bra dag! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: