Skärpning!

Ja, jag hörde att det måste bli skärpning.. skärpning med bloggandet, order från Fröken Järvistö! :)

Det ekar minsann lite tomt här i bloggen, inte så konstigt kanske då jag nästan aldrig är hemma längre.
Jag är hem och vänder typ.. äter, duschar & sover några timmar.
Försöker komma ihåg att mobilblogga men det är inte alls lätt att komma ihåg,
trots att mobilen är med mig överallt! :)
Nej, skärpning med bloggandet nu Fröken Romppainen!


Som alla andra dagar var jag vaken med tuppen i morse,
efter en natt men för lite sömn.. drömt mardrömmar och haft en katt som härjat hela natten!
Strypas borde han!
Nejdå, det är inte så illa som det låter.. han får leva men bara han skärper sig! :)

Gick till Ringvägen imorse för att agera hembiträde eller ja mer hundrastare..
Tröttare än tröttast var jag när klockan ringde men upp kom jag och piggnade till rätt fort.

Nu skulle en powernap sitta fint,
men för en gång skull finns det inte tid för det.. när jag verkligen behöver den!
Skulle just nu vilja vara klonad, för jag vill göra och hinna med hundra saker samtidigt..
men det går inte och jag måste inse att jag måste tänka på mig själv också.
Man kanske skulle ta en bara vara hemma dag imorgon? :)
Låter inte alls dumt, så får det nog bli.. eller ja det visar sig imorgon.

Har fixat med en del saker till flytten till Västanfors idag,
en del nödvändiga saker.. skönt att ha det gjort alla fall.
Väntar på att klockan ska bli fem nu, så ska det fixas med lite papper och sen ska jag fika med Fia & Sandra.
Full fart hela dagarna, inte konstigt att jag somnar ovaggad på kvällarna!


Förövrigt känns det som jag har blivit lite feg och låtit en del tankar börja snurra runt i mitt huvud,
tror minsann det är dags att ta tag i saker innan allt rinner ut i sanden..


Nej, jag kanske hinner en liten liten powernap på soffan endå!
Ha en bra kväll! :)
Pöss ♥


Nöjd nu Fröken Järvistö?
En liten uppdate alla fall! :)


Kommentarer
Jenny Järvistö

Ja nu är jag NÖJD! :D hihih Sötnos! :D



Love YOU<3

2011-02-22 20:45:24
URL: http://jenjar1987.bloggplatsen.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: