Pigg, piggare..

...piggast, nej inte direkt men lite piggare än igår är jag alla fall. Har tagit mig utanför dörren idag alla fall, fast det känns i kroppen att man har mindre ork än vanligt. Gå till Ringvägen idag var nästan kämpigt, haha! :) Har umgåtts med Sandra & Saga idag, sjukling är vi alla tre.. powernapat, kollat tv & käkat nudlar! En helt vanlig dag på Ringvägen med andra ord.


Kom hem för en stund sen, riktigt kallt och promenera hem.. men som jag spurtade på så blev jag varm i kläderna! :) Sitter som vanligt och funderar på om jag ska se en film eller om jag ska dansa till sängen, inte jätte trött men klockan ringer rätt tidigt imorgon.. så sova vore nog bäst! :) Får se jag gör..


Förövrigt började jag längta till helgen! ;D


Hoppas ni haft en bra tisdag! :) Sov gott! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: