Pigg & Pepp..

När klockan ringde i morse kände jag mig pigg & pepp! :) Sovit helt okej inatt trots sms & telefonterror, man kanske borde börja med att stänga av mobilen på nätterna när man sover? Kanske vore nåt, tåls att fundera på alla fall. Var riktigt pepp på att gå en promenad med Sandra & Saga när jag vaknade men insåg att det inte skulle bli nåt, är isgata ute och ge sig ut och promenera med barn & hund i det här vädret kommer nog sluta med ett besök på akuten om man har otur.

Har nyss käkat frukost, för en sång skull var jag riktigt hungrig när jag vaknade.. det hör inte till vanligheten, kanske för att jag åt rätt dålig och typ levde på grönsaker igår. Allt på grund av magen! Så kanske inte så konstigt att jag var hungrig i morse.

Igår hade jag & Sandra en diskussion, en diskussion som fick mig att fundera och inse att jag hon kanske har rätt endå.. och som min andra vapendragare Jenny brukar säga så måste man ju satsa lite här i livet, och det är nog det jag gör just nu trots att jag är lite feg av mig och tar allt i min lilla egna takt. Fast det är nog mest för att jag har känslan av att allt är för bra för att vara sant, en känsla som jag inte vill känna men som endå finns och den måste bort! :)

Skänker en tanke till mormor, du är stark! Tänker på dig! ♥

Ska ta och platta frillan, slänga på mig lite smink och invänta Sandra.. sen blir det en sväng på stan och hoppas att jag håller mig på benen! :) Haha! 


Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: