Onsdag, eller? :)

Idag fick det bli lite sovmorgon, eller ja egentligen inte med tanke på att jag kom hem vid halv fem i morse och somnade runt sex. Så har bara sovit dom timmar jag behöver! :) Skulle kunna sova ännu mer men vill inte sova bort den här soliga onsdag, för visst är det onsdag idag? :) Jag är dagvild!

Igår var jag mest hemma hela dagen, magen bråkade med mig och humöret var kanske inte det bästa men ju längre dagen/kvällen gick så blev humöret bättre. Gå runt och vara grinig är inte riktigt min grej, jag är en glad & positiv tjej! :)

En filmkväll var planerad, så efter nio blev jag hämtad.. och filmkvällen kunde börja! :) Lika mysigt och trevligt som alltid, sen är det ju alltid någon som slumrar till i soffan runt småtimmarna, och inte är det jag inte ;) Haha! Tack för igår! :)

Får se vad den här dagen erbjuder, en sväng till Ringvägen ikväll är alla fall planerad.. annars är jag öppen för förslag, vill nån hitta på nåt? Hojta till! :) Ska försöka få i mig lite frukost nu..

Tänker på dig, du är stark! ♥ 

Ha en bra dag hörrni, pöss! :) ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: