Kurering!

Idag tänker jag inte gå utanför dörren, trots den fina vinterdagen som är utanför.. för jag ska bli frisk först! :) Har massa film, frukt och bästa mjukisdressen så här är det kurering på hög nivå. Känner mig piggare efter en dag med vila & massa film men jag tar inte ut segern i förskott heller, men håller tummarna på att den försvinner fortare än kvickt! :)

Har nyss kollar på filmen "Love and other drugs".. Kanon bra filmer, en hel del skratt men också en del tårar! :) En perfekt film för Fröken Romppainen, haha. Ska fortsätta se film men har tagit paus för lite lunch, har inte direkt nån matlust men äta bör man..





Lunchdags.. Hoppas ni njuter av det fina vädret! :) ♥


Kommentarer
Jenny

Myyys :) Jag ska nog oxå ta mig en inne dag med lite film.. nu vart jag sugen på att se den filmen ;)

2011-02-14 15:03:01
Sara

Svar: Det gör du rätt i, skönt att bara ta de lungt men rätt långtråkigt också :) Haha!



Se filmen, jag rekomenderar den! :)

2011-02-14 15:07:23
URL: http://sarar89.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: