Kanon helg, trots blåmärken & nackvärk! :)

Hejhej bloggen!
Vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget, känns som helgen bara sprunigt iväg och det är inte förrän idag man andas ut och återhämtningen kan börja! :) Haha! Helgen har alla fall varit kanon, en riktigt rolig helg.. trots blåmärken, lite drama och nackvärk från helvetet! Kan väl börja med att berätta om fredagen..

Fredag.. Åkte till Avesta en sväng på dan med Pappa, Sandra & Saga! :) Hem och slängde ihop lite käk, fixade mig lite och sprang vidare på förfest! :) För det stog utgång på schemat, utgång på Bruks med underbara människor! :) Kvällen var riktigt rolig, jag hade faktiskt riktigt skoj och det är lätt värt blåmärkena på benen och min nackvärk! :) En liten påminnelse till mig själv bara, sluta headbanga på fyllan..

Lördag..
Vaknade på tok för tidigt, lite matt i pälsen men lite käk & dusch så var jag redo för lördagens äventyr! :) Dildoparty hos Emelie.. en massa skratt, trevliga människor & bärs! Ja, man kan inte klaga med andra ord. Bestämde oss för att gå ut även denna kväll men när vi kom till Bruks så skulle som stänga, så ja vi tog en promenad till GM men kändes onödigt att betala in sig för en timme så vi åkte hem istället.. haha! :)

Tack alla inblandade, helgen har varit kanon! :) ♥


Idag har man inte gjort nåt vettigt alls, varit riktigt trött och matt i pälsen efter helgens alla bravader! :) Så har bara varit hemma och tagit det lugnt, sett film & legat i soffan! En perfekt söndag med andra ord!
Ska snart ta och dansa till sängen, imorgon ska jag ha en heldag med Sandra & Saga! :)

Massa postiva tankar cirkulerar i mitt huvud, jag känner mig riktigt glad och ja det känns som det går framåt! Jag hoppas dock inte för mycket men ja som sagt, det går framåt! :)


Nattinatt på er sötnosar! ;) ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: