Kämpar med att hålla ögonen öppna..

Idag är Fröken Romppainen mer död än levande, efter en natt med alldeles för lite sömn orkar jag knappt hålla ögonen öppna och det är ganska lockande att gå och lägga sig redan men det är på tok för tidigt.

Sov kvar hos Sandra & Saga igår, skulle ändå dit i morse och agera hembiträde så kändes lite onödigt att gå hem för att sova några timmar och sen gå tillbaka. Önskar dock nu att jag hade gått hem, lilla Saga ville minsann inte sova inatt.. har vaknat ungeför två-tre gånger i timmen inatt, sen klockan tolv ich vid halv nio orkade jag inte försöka sova längre. Så ja, en hel del mör i kroppen idag.

Hela dagen har typ bestått av att gäspa, kämpa för att hålla ögonen öppna & äta.. haha! :) Nu är det kväller och det känns som dagen aldrig tar slut, nån timme till sen är det dags för sängen. Som jag har längtat, ni anar inte! ;) Så den här dagen har jag inte gjort nåt vettigt alls..

Imorgon tänker jag sova tills jag vaknar, sovmorgon! :) Behövs verkligen, är helt slut i kroppen och känner mig inte alls på topp just nu.. frisk från förkylningen men riktigt matt i kroppen. Har inget planerat imorgon, eller jo kvällen men ingenting på dagen så ska nog ha en bara vara hemma dag för mig själv.. städa & tvätta lite! :)

Nu ska jag mysa omkring i mjukisdressen, invänta Big Brother och sen dansa till sängen! :)
Om jag nu orkar hålla ögonen öppna så länge! :) Haha!

Hoppas ni haft en bra dag! :)
Pöss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: