Hopplös dag!

Vart är mitt glada humör, min energi & alla positiva tankar? Idag har varit en hopplös dag.. trots en natt men bra sömn, så har jag känt mig matt & trött och inte haft nån energi alls! Tankarna har flugit runt i mitt lilla huvud och ja jag har bara känt mig så otroligt nere, helt utan anledning för allt runt omkring mig är verkligen toppen.. antar att det här har varit en av dom sämre dagarna som dyker upp ibland!

Har tillbringat tid med Sandra & Saga idag.. mötte Sandra, Malin & Saga på stan, tog en fika hemma hos Sandra & ja sen var jag för trött och gick hem! Inte en sån händelserik dag och ja jag vet att man inte alltid behöver har planer för dagen och idag kanske det var ganska bra att jag inte hade så mycket planerat.. hade nog inte orkat så mycket mer idag endå!

Jag måste komma igång med mina promenader igen, det gör mig mycket piggare och gladare och det är en perfekt tid att rensa huvudet på tankar när man går för sig själv med musik i öronen och bara är. Jag skulle kunna gå hur långt som helst! Ska nog ta tag i att börja simma också, det är skönt & rogivande tycker jag.. Så nån som är sugen att haka på, hojta till!


Usch, det här var inte ett sånt muntern inlägg och det är inte alls likt mig att vara så här, så bort med all dålig energi & upp med morrhåren för jag är en glad & positiv människa och när jag är glad & tänker mår jag bäst! Imorgon är en ny dag och imorgon ska jag minsann vakna på rätt sida, med glatt humör! :)


Pöss på er! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: