Hemma bäst!

Är riktigt trött i mössan, sov hos Sandra & Saga inatt.. vi skulle alla fall ut på samma äventyr i morse! :) Det blev en natt med inte allt för mycket sömn, stackars lilla förkyld Saga hostade massor och jag som inte riktigt är van med alla ljuden runt omkring vaknade med jämna mellanrum och det där med att gå upp före klockan sju var det längesen jag gjorde, så är sjukt trött just nu trots powernap. Blir nog en tidig kväll! :)

Känns som det var en evighet sen jag var hemma, har bara varit hem och vänt dom senaste dagarna.. fast jag ska inte klaga egentligen, jag trivs på Ringvägen hos Sandra & Saga men som sagt det är alltid skönt att komma hem.. Hemma bäst! :)

Har hoppat i bästa mjukisdressen, fixat lite te och gäspar ikapp med katten.. funderar på om jag ska ge den där filmen jag försökt se sjutton gånger ett försök till eller om jag ska leta rätt på nån annan! :) Haha! Kanske lika bra att välja nån annan, då jag tydligen inte är intresserad av att se färdigt den.


Händer förövrigt inte så jätte mycket annat i mitt liv just nu, den ena dagen är den andra lik.. vissa dagar förgylls lite extra och får mig lite gladare! :)



Ska ta och leta fram en film, eller offra mig att kolla på hockey med pappa.. får se! :) Hoppas ni haft en bra dag!
Sov gott sen! :) ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: