Hem ljuva hem?

Kom hem för en stund sen och tanken slog mig, jag har nästintill inte varit hemma sen igår morse vid åtta. Om man inte räknar dom fem små ynka timmar jag låg och vred och vände mig i sängen i morse. Kan tala om att det var skönt att komma hem, ta en varm dusch & hoppa i bästa mjukisdressen! :) Underbart! Säger bara en sak, hem ljuva hem! :)

Hade en läkartid igår morse, hade äntligen fått fingrarna ur och bokat en tid på sjukhuset för att kolla upp vad det är för fel på min stackars mage.. men jaaa, då blir läkarn sjuk, kul jul eller inte. Jaja, antar att det bara är att boka en ny tid.

Så gårdagen tillbringade jag istället på Ringvägen, hos Sandra & sötaste Saga, riktigt trevlig dag! :) Tack för igår! På kvällen var det film, soffmys & trevligt sällskap på schemat.. lika mysigt som alltid! ;) Tack J för en trevlig kväll/natt! :) 

Kom hem vid fyra imorse, trött i mössan och somnade som en stock men vaknade på tok för tidigt i morse men styrde upp det med en powernap på Sandras soffa, fast känner mig slut som människa idag.. halsen bråkar och jag känner mig matt, den dåliga sömnen som gör sig påmind tror jag.

Har tillbringat den här dagen också på Ringvägen, hos Sandra & Saga.. en sjuk & liten ynkliga Saga, stackars liten! På eftermiddagen kom Jenny och gjorde oss sällskap, trevligt! :)


Nu ska jag ta ochg se en film, dricka lite te och gå och sova i tid.. för här ska sovas igen några förlorade timmars sömn! :) Natti! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: