Helvetes snö!

Vaknar upp pigg och glad, så tittar man ut genom fönstret och ser att det snöar.. så var den dagen förstörd! Hahaha, nejdå.. så illa är det inte men jag är riktigt trött på snön och våren är mer än välkommen nu :)

Vaknade för en stund sen, hade klockan på åtta men efter en natt med en hel del konstiga drömmar valde jag att vända på mig och sova en stund till.. sköööönt! :) Känner att magen kurrar, så kanske bäst att stoppa nåt i magen och ta tag i dagens sysslor.. städ & tvätt! :) Får se vad kvällen erbjuder, men tyckte att en lite fågel viskade i mitt öra att det blir nog lite party ikväll.. trevligt! :)

En liten uppdatering om gårdagen då kanske, eftersom det inte kom nån igår för Fröken Klantarsel råkade radera hela inlägget innan jag hann publicera det.. haha! :) Jag var alla fall på språng hela dagen igår och hade nog önskat att jag hade varit klonad eller åtminstone hade haft en tvillingsyster..

Dagen innehöll.. promenad med trevlig sällskap. tvåfödelsedagsfiranden, en snabbfika, tvkväll och en sväng på stan. Gick hemifrån på förmiddagen före tolv och var hemma vid tio på kvällen, helt slut och trött.. somnade som en stock när jag la mig! :)



Dags att gör lite nytta! Pöss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: