Godmorgon! :)

Godmorgon vänner! :) För en gång skull kan jag skriva godmorgon när jag börjar mitt inlägg, det hör ju inte till vanligheten då jag den senaste tiden vänt helt på dygnet. Vaknade faktiskt av mig själv redan efter sju, hade ställt klockan på åtta men tyckte att sju var lite tidigt att gå upp så har legat och dragit mig under duntäcket! :) Mys, ännu mysigare om man hade haft nån att krama om! ;)

Nyss käkat lite frukost, finskt grovt bröd med ost & gurka.. mumma! :) Hade varit riktigt gott med ett stort glas oboy till men eftersom jag ska undvika mjölken så fick det bli en kopp värmande te istället. Perfekt med lite värmande te innan jag ger mig ut i snön! :)

Fredag idag, får se vad helgen erbjuder.. skulle ha sett film med J men blir inte så eftersom pappa ändrade sina planer lite grann och inte alls åker bort i helgen, vilket betyder att syster kommer hit idag också och se film med både pappa & syster hemma.. nä, jag tror inte det! :) Så ska ni göra nåt skoj, hojta till!


Ska försöka bli lite bättre på att mobilblogga/blogga med bilder.. inläggen blir ju lite roligare med bilder och så får ni ju se vad för bravader jag håller på med om dagarna! :)

Ibland vill jag så mycket och det känns inte som jag räcker till men jag gör så gott jag kan & önskar ibland att det fanns en till av mig, eller att jag kunde dela på mig själv!

Nej, dags att ta på sig lite varma kläder och ge sig ut i kylan & snön till den här lilla sötungen & hennes mamma! :)



Ha en bra! ♥
Puss & Kram


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: