Förbannad!

Vilken natt, slut som människa är bara förnamnet!

Seriöst, jag blir galen.. orkar inte med det här bråkande med min mage mer, så nån som har en mage till salu eller vet vart man kan köpa en ny, kommentera snabbare än kvickt!

Natten har varit riktigt jobbig, vaknat ungefär två gånger i timmen och har nästan fått sitta och sova. Vilket resulterar i att jag är mör i hela kroppen och känner mig som en pensionär på 80 bast typ! Helvetes mage! Jag vill kunna äta utan att ligga dubbelvikt i sängen och inte kunna gå ut på en hel dag..

Inte nog med det, när man börjar inse att så här kan man ju inte ha det. Dags att ringa sjukhuset och rådfråga och få en tid för att kolla upp vad som är fel, ja då får man prata med världens grinigaste sjuksköterska! Hon tar mig inte på allvar och tycker jag ska ta en alvedon och äta rätt, ja för det har jag ju inte gjort dom senaste månaderna. Spelar ingen roll vad jag äter nu för tiden, om jag så skulle äta nyttigare än nyttigast eller om jag skulle leva på pizza.. de är samma sak varje dag alla fall. Ska man behöva dra till med att man är dödsjuk för att man ska få en tid? Jag är så förbannad!



Nu ska jag försöka bli på bättre humör och försöka få i mig nåt ätbart, önska mig lycka till! Får se vad dagen erbjuder, kvällens planer vet jag ju redan ;) Om jag nu kan ta mig utanför dörren. Hoppas ni haft en bättre start på dagen, och ha en bra dag! :) ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: