Film, film, film.. åh, så lite mer film! :)

Man kan nog aldrig få nog av att kolla på film, har kollat på film hela dagen och kurerat min förkylning. Just nu känner jag mig faktiskt piggare men vet inte om det är för alvedon, hostmedicinen & alla halstabletter jag tryckt i mig.. hoppas alla fall på att vakna pigg imorgon, så man kan ta sig utanför dörren alla fall, efter en heldag inne klättrar jag nästan på väggarna! :)

Två filmer jag ser nu på kvällen är, Life as we know it & It's kind of a funny story..



Holly Berenson är en lovande matleverantör i cateringbranschen och Eric Messer är en lika lovande sportchef på en TV-station. Efter en katastrofal första date är det enda ha har gemensamt att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie. Men när de oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen, måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan. De måste lära sig jonglera sina karriärsambitioner och kolliderande sociala kalendrar, så att de kan hitta en gemensam grund att stå på medan de bor under samma tak.

Se den! :)



Den 16-årige New York-tonåringen Craig känner sig deprimerad och är stressad över all press som han upplever från skolan, sin familj och sina vänner. Han överväger att ta livet av sig men vänder sig istället till akuten och hamnar på en psykiatrisk avdelning för vuxna.

Filmen var rätt seg, men ändå rätt bra men kanske inte en film jag rekomenderar.



Förtsätter min kurering med att dansa till sängen, imorgon ska jag minsann vakna pigg & alert! :)
Hoppas ni har haft en bra dag & sov gott! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: