Du håller ingens hand, du tror att alla skulle titta då men jag håller din ibland, för det är kallt nu och jag fryser så..

Lördagskväll, här sitter jag i mina mjukisbrallor och försöker bli av med bakfyllan och piggna till lite.. inte det lättaste, är helt slut i kroppen efter gårdagen. Inte ens bakfyllepizza hjälpte, blö!

Igår var en trevlig kväll hemma hos Göran, med trevligt sällskap & alkohol.. + i kanten att bästa bror kikade förbi! :) Riktigt skoj! Hade bestämt mig innan att inte dricka så mycket, men ja som vanligt när man tänker så så dricker man mer än man borde kanske.. Haha! :) Natten slutade med en promenad hem till bror, fyllekäk & sen däcka jag på hans soffa! Tack för igår alla.

Vaknade i morse och mådde som en överkörd bäver, eller nåt i den stilen.. fytusan! Det värsta som finns är att vakna med världens bakfylla och så är man inte hemma i sin egen säng, blö. Försökte väl piggna till, kika lite på tv & snacka skit med bror innan vi åkte och käkade pizza, fint det! :)


Kom hem för ett tag sen, hoppade i mjukisbrallorna och sitter och försöker samla energi för att ta mig in i duschen.. får se vad kvällen erbjuder, nån som ska göra nåt skoj? :) Ha en bra lördag! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: