Blablabla..

Nyss kikat på BB och myst i soffan med min håriga kamrat fast hade ju gärna myst med någon annan ;) Funderar på att dansa till sängen med mitt dåliga humör och sova bort det och vakna på strålande humör imorgon, förhoppningsvis! :)

Tänker ställa klockan imorgon, försöka komma upp vid åtta och ge mig ut på en morgonpromenad.. det där med att gå upp tidigt är jag inte bäst på men det ska nog gå! :) Så skönt att komma ut på en promenad innan frukost, en kanon bra start på dagen.. kanske ska passa på att fixa min spotifylista så jag har lite ny musik imorgon! :)

Nej, ska nörda lite till här innan jag dansar till sängen! :)
Nattinatt! ♥ 




Världens sötaste ungen, med sin fina Hello Kitty tröja & rosa hårband! :)
Hur söt kan man bli egentligen? :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: