Bättre humör!

Efter nattens dåliga sömn var jag på riktigt dåligt humör i morse och den där griniga jäveln till sjuksköterska gjorde inte saken bättre direkt.. kände nästan hur det rykte ur öronen på mig! Idioter finns det gott om..

Humöret är lite bättre, fått i mig lite frukost och för tillfället mår nog magen bra men tar inte ut segern i förskott för det har jag gjort allt för många gånger. Men magproblemet ska inte få mig att gå runt och vara arg och grinig, finns så mycket annat runt omkring som kan muntra upp mig och få mig på bra humör! :)

Tröttheten börjar komma, känner mig för tillfället väldigt trött och funderar på om jag ska försöka få i mig lite lunch och sen lägga mig och vila en stund.. försöka ta igen någon timmes sömn alla fall. Annars lär jag ju somna redan klockan sex ikväll, och tror inte det är nån hit.. ;D Haha! :)

Har nyss överlevt en sväng på stan med pappa, lite handling och present fixande.. nu ska jag försöka få i mig lite lunch, håll tummarna! Pöss på er! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: