Västerås, tur & retur!

Hejhej! :)
Det blev en sväng till Västerås idag, för att hitta lite julklappar & gå en sväng på Ikea.. kom jag hem med några julklappar? Nejdu, men en hel drös värmeljus! Varför är det alltid så att man är ute i sista sekunden när det gäller julklapparna och varför är det så svårt att komma på vad man ska köpa för nåt? Tröttsamt!
Får väl se om jag kan hitta nånting här i Avesta, fast har inte så stora förhoppningar på! :)
Kvällen avslutade vi med pizza ich soffmys innan Andreas åkte till jobbet och jag dansade in i duschen och myste ner mig i soffan, så här sitter jag nu.. funderar på att krypa ner i sängen och föröska komma upp i skaplig tid så man kanske kan vända tillbaka dygnet lite! :)
Får se vad morgondagen erbjuder.. sugen att baka nåt mer men vet inte riktigt vad jag ska hitta på, tips tack! :)
Nej, nu får det vara nog för idag! :)
Sov gott! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: