Tisdag: Scones, te & soffmys! :)

Hej på er! :)
Tror jag ska sluta med att skriva att jag ska bli bättre att blogga,
jag bloggar helt enkelt när jag har nåt att skriva eller bara känner för att skriva av mig! :)

Sen sist jag skrev har vi hunnit varit i Västerås en gång till, tre gånger på en & halv vecka.. haha! :)
Andreas släppte av mig så jag fick gå lite för mig själv medans han fixade min julklapp, ni ska bara veta hur nyfiken jag är på vad han hittat på för nåt! ;) Men snart får jag veta!
Har firat födelsedag här hemma, Andreas har fyllt år och jag hade bakat dagen till ära och jag tror att det gick hem hos besökarna! :) Annars har det inte hänt så mycket i Fröken Romppainen's virriga vardag, tycker dagarna springer iväg och man hinner inte göra så mycket! :)

Dagarna springer ju som sagt iväg, så det står inte på förrän det är lördag & julafton.. mysigt! :) Längtar faktiskt lite efter den goda maten, julklapparna & den mysiga stämningen!
I år firas julafton först med en liten del av familjen, sen kommer Andreas och hämtar mig och jag firar julafton tillsammans han & hans familj.. sen är det bara hem och sova och bege sig ut i skogen till mormor & storebror på juldagen och fira lite med dom! :) Ingen rast ingen ro och annandagen beger vi oss ut på havet för att fira pappas födelsedag med en kryssning till Helsingfors med dog mat & god dryck! :)

Sen ska vi såklart hinna med och ha en liten mini julafton här hemma jag & min andra hälft, det blir på fredag! :) Griljering av skinkan, glögg, lite julmat, massa mys & uppesittarkväll med bingolotto såklart!

Nej, nu ska jag fixa lite mys här hemma tills världens bästa kommer hem från jobbet.. lite tända ljus, te & scones! :)

Hoppas ni haft en bra dag och inte stressar allt för mycket inför julen! :) ♥
God jul på er!

Förövrigt gick jag in och kollade min statisktik här på bloggen,
vem tusan är det från Brasilien & Australien som läser min blogg? Knasigt! ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: