Lördagsmys, bakning & tacos! :)

Nemen, god kväll! :)

Hela lägenheten luktar saffran! Efter några dagars funderande så slog jag till och bakade lite bullar, saffransbullar med vit choklad.. aldrig gjort bullar med vit choklad i men jäklar vad goda dom blev! :) Så när jag lyckades att så bra med bullarna vill jag baka nåt mer, får se vad det kan tänkas bli.. tåls att fundera på alla fall!

Ligger i soffan och är proppmätt, åt tacos till middag idag och man lyckas ju alltid äta lite för mycket kanske.. som vanligt! ;) Andreas jobbar natthelg så han är på jobbet, jag är uttråkad & trött så funderar på att krypa ner i sängen redan.. är endå bara skit på tv och har ingen bra film att kika på.

Imorgon åker vi nog en sväng till Västerås igen, blir nog en sväng på Ikea och lite tittande i andra affärer.. lär försöka hitta dom sista julklapparna och gärna nånting till mig själv att ha på mig på julafton/nyår och kryssningen! :)

Nej, nu ropar nog minsann sängen på mig så lika bra att lyda och dansa dit.. Hoppas ni haft en bra lördag!

Tack & Gonatt! ♥

 

En bild på dom nybakade saffransbullarna med vitchoklad! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: