Fredag och helg igen!

Så var det fredag och helg igen, vart tar veckorna vägen?  

Känner mig lite matt i pälsen efter en natt men inte allt för mycket sömn och allt är den där jävla kattfans fel! Strypas skulle han, men imorse när jag vaknade var han så kelig så då var nattens bravader glömda.. så han får leva för den här gången! :)

Myser omkring i mjukisdressen, slavar i tvättstugan och packar tills vi ska flytta.. ett evighets jobb när man har en pappa som ska samla på allt och allt kan ju vara bra att ha nån gång, suck! Annars vet jag inte riktigt vad den här fredagen erbjuder, det blir en lugn helg alla fall.. så mycket vet jag! :) Varit på tok för mycket party på sistone!

Förövrigt skulle jag kunna spy på griniga gamla gubbar!


Dags att springa ner i tvättstugan igen, snart är det slavjobbet klart alla fall och det är dags för nästa.. fundera ut nåt att äta idag och kocka ihop det till familjen! 


Ha en bra dag vänner! :) ♥ 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: